Címkék

2017. február 7., kedd

Támad a Valentinnap!

Hello!


Emberek, én ma felkelek az ágyból jihii, juhúú névnapom van...és akkor beütött a kevésbé optimista felem, hogy "és egy hét múlva Valentin nap, darling"....Na, ez a nap számomra az, amikor gothból olyan sebességgel alakulok át hard'n EMO-ba, hogy ezt a villámgyors váltást egy kaméleon is megirigyelné....
Éééés így kezd el egy posztot egy eredetileg tök vidám projekthéten! Good Job Alice, takarodj le az internetről :D
Igen, elérkezett a Valentin napi projekthét, és mivel még egy kicsit rá kell hangolódnom, én ezzel a kis kérdéssorral kezdenék, amit - mint karácsonykor - a tagok állítottak össze.
Mostmár kinyafogtam magam, azt hiszem kezdhetjük :D
A kérdések pedig:
ANITIGER: Melyik az a könyves pasi / csaj, akit legszívesebben kirángatnál a könyvéből, hogy vele töltsd február 14-ét?
Ez úgyis mindig felmerül, ezt alapból bele kéne tenni minden ilyen kérdéssorba :'D
Aki legelőször eszembe jutott, az Jasper. A másik óriási könyves szerelmem Varen, de ha tényleg át akarom érezni az ünnepet, akkor Jasper, mert mivel Varen is goth, az lenne belőle, hogy vonulunk egymás mellett, és szívárványt hányok a sok rózsaszín macilufitól :D Jasper viszont romantikusabb alkat, az ő oldalán talán át tudnám érezni a hangulatot
NAGY DORKA: Melyik a kedvenc romantikus történet az, amit mindenkinek ajánlanál, hogy olvassa el Valentin-nap alkalmából? :)
Ööööh, wut? :D Én és a romantika  az egy dolog, hogy távol állunk egymástól, de még hátat is fordítunk, csak néha éppen egy nyelvnyújtásra összenézünk :D Nem olvasok romantikus történeteket túl sűrűn, de ha olyan könyvről van szó, ahol jól sikeredett a szerelmi szál, akkor a Vándorsólyom kisasszonyt :)
GOTHIC01: Szerinted melyik könyves párosnál kellene békítőt játszania egy harmadik karakternek a történetükből, mert még a szerelem ünnepekor is képesek lennének egymás torkának ugrani?
Ambrózy báró és Mili, a Leányrablás Budapestenből. Nincs egy fél perc, amikor nem vitatkoznak :D A békítő nem tudom ki lehetne, ők nem békülnek ki csak úgy :D
K_A_HIKARI: Virágot, csokit, plüssöt vagy valami teljesen más ajándekot veszel/kapsz szívesen Valentin napra? (Akár elő, akar könyvkaraktertől)
Inkább valami személyeset, amiből tényleg érzem, hogy igen, engem szeret, és tudja mi fontos nekem. Mondjuk a virág egy nagyon szép gesztus, ha a kiszemeltemtől rózsát kapnék...Akkor megszólalna a vekker, és fel kellene ébrednem :D Viccen kívül, nagyon szeretem a virágokat is :)
ALICE BERTRAND: Azt kérdezném, hogy melyik az a könyves pár, akinek szerinted sokat jelent a Valentin-nap és kik azok akik nem is tartják?
Akiknek fix, hogy sokat jelent az Rosalie és Emmett, már csak Rose miatt is :D
Akik meg nem hinném, hogy tartják, az Peeta és Katniss. Túl sok szörnyűségen mentek át ahhoz, hogy egy ennyire rózsaszín, probléma nélkülinek látszó napot komolyan tudjanak venni.
SOL: Mi a legaranyosabb sztori az életedben, ami a Valentin naphoz köthető?
What the Hell are You talking about? :D
LEXA: A te véleményed szerint melyik lenne az a könyves páros, személyek akik bojkotállnák ezt a napot és inkább egy anti Valentin napi partit szerveznének?
Én és a barátom aki nincs xD. Jaa, hogy könyves! :D Akkor Allie és Zeke. Alliet ismervén kétlem, hogy egy ilyen nap túlzottan feldobná :D
VIKY0222: Melyik két, különböző könyvben/sorozatban szereplő karaktert hoznád össze?
Bellát és Zedet, meg Edwardot Skyjal. Meglesznek ők együtt :P
VALETINE WIGGIN: A szerelmi háromszögektől általában a falra lehet mászni. Akad olyan, amelyiket ennek ellenére érdekesnek találsz, és ha igen, melyik?
Jó a neved, alkalomhoz illő :D
Amiből nem tudtam mi lesz, és tényleg én sem tudtam volna dönteni a lány helyében, az a Katniss-Peeta-Gale háromszög.
CSOKITORTA: Melyik a legromantikusabb/leggiccsesebb könyvborító, amivel eddig találkoztál?
A SZJG ötödik hatodik? Tudomisén :D részéé. Giccsparádé lvl 1000....
HONEYBEE: 1. Ha valamelyik könyves karaktertől kaphatnál egy doboz bonbont Valentin napra, kitől fogadnád el?
Ez ugyanaz, mint az első :D
Jazz-Sweetheart továbbra is ^^
PERPETUA: Mi a kedvenc romantikus gesztusod, amit valamelyik könyvszereplő tett párja felé?
Öööööööh.....Lefagyott a Windows, semmi ilyen nem rémlik, nem szoktak komolyan megmaradni az ilyesmik. Amit a Vándorsólyom filmben igen, nem könyv, de adaptáció, sorry :D  imádtam, az az volt,
hogy Emma levitte Jacobot a víz alatti hajóra *-*
VIRÁG: Valentin napi túlélőkészlet?
Death-metal, fejhallgató, és minél több és minél szegecsesebb fekete cucc, a giccs-allergia gyógyszerem, plusz extrém esetben holmi gépfegyver. Nincs más biztos megoldás.
Ennyi lenne ez a poszt, sajnálom, hogy sok esetben nem tudtam érdemi választ adni, nem mond nekem sokat ez a nap, az akkut depresszív hangulaton kívül. Azért remélem nem lett kriminálisan pocsék, és elnézést azoktól, akik szeretik ezt az ünnepet.
A projekthét többi áldozata:
      
Ennyi lenne ez a poszt, sajnálom, hogy sok esetben nem tudtam érdemi választ adni, nem mond nekem sokat ez a nap, az akkut depresszív hangulaton kívül. Azért remélem nem lett kriminálisan pocsék, és elnézést azoktól, akik szeretik ezt az ünnepet.  
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése