Címkék

2017. február 5., vasárnap

Too Much Books tag


Hello!
Régen volt booktag, de szerencsére gyorsan kihívtak, mielőtt rajtam kívül bárki megérezte volna a hiányt :D

1.) Melyik szereplőnek van szerinted a legjobb stílusa?
Ha ez úgy megy stílusra, mint goth/EMO/stb. Melyik kettő jut eszembe először? :D akkor egyértelműen Varen az Enshadowedből. Még friss az élmény, de enélkül is reflexből őt mondanám. Kevés dolog van amit túlbecsülök magamon, de az halál egyértelmű, hogy a stílusom nagyon király, márpedig az övé és az enyém fikarcnyit sem különöbzik :3
2.) Ki(k) a könyves szerelme(i)d?
Fhú, hát van pár....
Jasper Hale, Varen Nethers, Nico Di Angelo, Will Nemjuteszembeacsaládneve, és még soooooOoOkan mások :D

3.) Ki az a valaha szeretett szereplő, akit mostanában kezdtél megutálni?
Nincs ilyen, nem változott annyit a hozzáállásom azóta, hogy rágyógyultam a mostanában olvasott könyveimre, hogy ennyire megváltozzon valakiről a véleményem.


4.) Melyik a legnagyobb/leghosszabb könyv a polcodon?
Azt hiszem a Breaking Dawn, de nem vennék rá mérget.

5.) Melyik a legnehezebb könyv a polcodon?



Ki a tököm az aki méregeti a könyveit? O.o Nincs mérlegem, úgyhogy ez nem fog menni, nem tudom megmérni :D. De szerintem a Twilight világa, keményborítós, és van súlya rendesen :D
6.) Vannak könyves posztereid?
Csak egy saját kezűleg rajzolt 13 Reasons Why borító, és egy a nyakpánttal együtt beszerzett Alice Cullen kép van kitéve, amúgy nem nagyon.
7.) Vannak könyves ékszereid?
Van, bizony :3 Egy Alice Cullen nyakláncom.
Hála a focus-is-dead partynak, nem tudom látszik a rajta a Cullen címer :P




8.) Van kedvenc OTP-d (One True Pairing)?
Ez pontosan nem tudom mit jelent, de ha az amire gondolok, akkor Alice és Jasper a Twilightból.
9.) Melyik a kedvenc könyvsorozatod?
Twilight saga, Hunger Games trilógia, Ambrózy sorozat, Percy Jackson sorozat, Nevermore sorozat, Miss Perergine sorozat, szóismétlés sorozat...bocsi, este van...
10.) Melyik a kedvenc filmadaptáció-betétdalod?
Twilight-Supermassive Black Hole.
Ezáltal ismertem meg a Muset, és ezáltal van egy olyan banda amit én és a kiszemeltem is szeret, ez nem ide tartozik, de na, hálás vagyok neki :D ... Meg amúgy a szám is jó xD
11.) Melyik az a könyv/történet, aminél azt kívánod, hogy bárcsak folytatódna?
A Twilight és a Vándorsólyom kisasszony, és WOW, az utóbbi elvileg fog is, és én már tűkön ülve várom!
12.) Van kedvenc egykötetes könyved?
*Processing....*
On Sai-tól az Apa, randizhatok egy lovaggal?
13.) Mióta olvasol?
Amióta az eszemet tudom, sőt, az emlékezetkisésem alapján valószínűleg még azelőtt is, hogy az eszemet tudnám....értelmes mondatok...
14.) Melyik Roxforti házba tartozol?
Mardekár :D
Őszintén szólva nem vagyok meglepve :D
15.) Mit keresel egy könyvben?
Olyant, ami egy kicsit kirángat az életből, aminek a világába bele tudom élni magam, és örökre ott tudnék maradni.
16.) Van kedvenc idézeted?
Sok. Rengeteg. Nagyon-nagyon sok.
17.) Ki a kedvenc író(nő)d?
Abszolút kedvencem konkrétan nincsen, nem szoktam nagyon nézni az írót, de akinek imádom a stílusát az Madeleine Roux.
Igen, itt Steph kiesik, mivel neki a stílusa néha nem jön be túlzottan
18. Melyik a kedvenc borítód?



A TOP négy, nem ebben a sorrendben
igen, ez most elég többtannyelvű lett :D
19.) Akciódús vagy inkább Romantikus?
Egyiket se szeretem, ha túlzásba viszik, egy fele-fele arány pont tökéletes :D
20.) Hova mész, ha valami szomorú történik az egyik könyvedben?
Rajzolni, mert megihlet xD.
Nem szoktam nagyon rohangálni, csak ha valami nagyon lesokkol, szóval eddig csak az Asylum-trilógiában , a Leányrablás Budapestenben és a Száll a kakukk fészkére-ben ugrottam fel a könyv mellől, és olyankor általában elmegyek sétálni, vagy bömböltetek egy kis Skilletet, hogy magamhoz té (a másodikat konkrétan falhoz vágtam :D)
21.) Mennyi ideig tart elolvasnod egy könyvet?
Normál esetben 200 oldal/óra, de mikor beteg vagyok, vagy suli van, mintéppen most is, akkor azért kicsit húzódik :P
22.) Mennyi ideig gyászolsz egy könyvet?
What the hell are you talking about? Huh? Wut?
Szinte azonnal újat szoktam kezdeni :D
23.) Melyik a legkevésbé kedvenc könyved?
CsodácsKA. Go the hell, for the Heaven's sake!
24.) Pozitív dolgok egy szereplőben?
Általában szeretem, ha valamennyire hasonlít hozzám, így bele tudom élni magam a karakterébe. Ezen kívül legyenek jó beszólásai, és Rise! Rise!...Azaz legyen lázadó :D Agyamra ment a Back From the Dead klip forgatása :D
25.) Negatív dolgok egy szereplőben?
Pont az ellenkezője,az előző kérdésen felsoroltaknak meg az agyf..... - generátor papírkosár jellegű karakterek
26.) Miért kezdtél el blogolni?
Elkéépzelésem nincs :D 9 évesen fogtam magam, ugorjunk neki, azt már töröltem, de megszerettem, és mostmár - azért nagyon remélem azért jobban csinálom xD
27.) Félelmetes könyv?
Száll a kakukk fészkére....
Ééés, ügyes vagyoook! Horror mániás vagyok, de egy hetvenes években íródott alapvetően humoros könyvön aztán besza behu.... Kifejtem: Egyszerűen annyira lesokkolt, hogy ez egyszer Meg-tör-tén-he-tett. És ez nekem kicsit sok volt.
28.) Melyik a legutóbbi könyv, ami megsiratott?
Nem nagyon szoktam sírni, de ha arról van szó, hogy nagyon elszomorodtam tőle, akkor a Kiválasztott. Azon azért kibuktam.
29.) Melyik a legutóbbi könyv, amit 5 csillagra értékeltél?
Sanctum :3
30.) Mi a kedvenc könyvcímed?
Girl At Midnight.
Olyan jól hangzik *--*
31.) Melyik a legutóbbi könyv, amit kiolvastál?
Az Enshadowed
32.) Mit olvasol éppen?
Éppen semmit, beteg vagyok kissé :P
33.) Melyik volt a legutóbbi filmadaptáció, amit láttál?
Öööh...Azt hiszem az Éhezők Viadala.
34.) Ki az az egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál?
Eegy? Nem, ez nem fog megtörténni, legyen három. Alice Cullen, Varen Nethers, Allison Sekemoto.
35.) Ki az az egy író, akivel mindig is beszélni akartál?
Stephenie Meyer. Milyen tudatmódosítót alkalmazott, mikor Alice háttértörténetét kitalálta?
36.) Van kedvenc olvasós nasid?
Ropi, vagy valami ilyesmi.
37.) Melyik az a könyves világ, amiben szívesen élnél?
A Pokoli szerkezeteké, a Girl at Midnight-é, az Immortal Rules-é, és Panem...Igen, Panem! :D
38.) Melyik az az egy könyves világ, amiben nem szívesen élnél?
Nincs nagyon ilyen :D Ja, de...Asylum. De az nem világ. Whatever.
39.) Mikor volt a legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet?
Még ma :D
40.) Furcsa veszekedések a könyvekben?
Lélektársakban Ég és Zed között más sem történt végig a könyvön -.-
41.) Van kedvenc romantikus könyved?
A Twilight gondolom annak számít, úgyhogy az.
42.) Írsz?
Próbálok :D Szeretek, de nem tudok :'D
43.) Van kedvenc varázstárgyad?
Nem igazán, talán Hermione Időnyerője. De jó lenne :3
44.) Melyik a kedvenc Quidditch posztod?
Akármelyik, bármit megadnék érte, hogy kviddicsezhessek.De főleg fogó, vagy terelő :3
45.) Melyik az a zene, amiről egy könyv jut eszedbe?
Paramore: Decode - Twilight :D
46.) Kedvenc könyves közösségi oldalad?
Moly, egyértelmű :D
47.) Használod is?
Mást se csinálok xD
48.) Van kedvenc Fandomod?
Könyves az Éhezők Viadala fanok, másféle pedig a Panheads és a BVB Army. Összetartó kedves közösségek :)
49.) Hány könyved van?
Nem számolom :D
50.) Kit hívsz meg erre a book tagre?
Virágot :) 
Hát ez jó hosszú lett, köszi, HA végigolvastad, sziasztok!
Alice

 
A kódolás a HunHowrse weboldal Layout Generátorával készült

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése