Címkék

2016. január 31., vasárnap

Zeneajánló- Fall Out Boy

Fall Out Boy - Zeneajánló
Képtalálat a következőre: „fall out boy tagok”
Fall Out Boy <3


Fall Out Boy, azaz a FOB. A Szent Johanna Gimiből sokaknak ismerős lehet. Ami engem illet, én is akkor hallgattam bele először (letlévén, hogy mindenki szerint afféle "Virág-Alice Cullen" keverék vagyok, és én ezzel tökéletesen együtt tudok élni :))). Csak az a baj, hogy én először utáltam. Ez volt két éve. Most meg valami eszméletlenül imádom.



A tagok:
  • Pete Wentz-Basszusgitár
  • Patrick Stump-Zongora
  • Andy Hurley-Dob
  • Joe Trohman - Gitár  


Képtalálat a következőre: „patrick stump”
Képtalálat a következőre: „pete wentz”
Pete Wentz
Képtalálat a következőre: „joe trohman”
Joe Trohman
Képtalálat a következőre: „andy hurley”
Andy Hurley






Logó:
(A háttérképem <3)

Képtalálat a következőre: „fob”

 Műfaj: Rock

Legnépszerűbb számok: 
10. Alone Together
9. Irresistible
8. Sugar, We're Goin Down
7. Thnks Fr Th Mmrs (Mielőtt valaki azt hiszi, kínaiul van, eredetileg Thanks for the Memories)
6. The Phoenix (kedvenc *-*)
5. Immortals
4. Uma Thurman 
3. My Song Know What You Did In The Dark (Light Them Up)
2. Irresistible (feat Demi Lovato)
és dobpergééééééééééééés....
 1. Centuries

Kedvenceim: The Phoenix, Irresistible (f. Demi), Just One Yesterday, Centuries, Save Rock and Roll,  Jet Black Blues, és persze a Thnks fr th Mmrs

Akik régebb tagok voltak: Brandon Hamm, Ben Rose, Mike Pareskuwicz, T. J. "Raccine" Kunasch

Megalakult: 2001. Wilmette, Illionis (USA)

Remélem belehallgattok, ha tetszett, kommenteljetek! Xoxo,
Alice


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése