Címkék

2016. január 31., vasárnap

TOP 10 Férfikarakter

Mivel már sok oldalon láttam ilyent, gondoltam ezen a blogon is lehetne. Sajna z utolsókról nem találtam sehol képet, de íme az én listám!
10. Jakey- Emily The Strange
Egyszerűe csak cuki. És persze hőn áhított képességem a gondolatolvasás
9. Theodore Boone
 Talpraesett ügyvédpalánta, és kellőképpen leleményes.
8. Dan Crawford- Asylum
Hogy hogy kerül ő erre a listára? Nem tudom. Bírtam, nem volt olyan überidegesítő, mint a legtöbb főszereplő. Ő egész normális volt. És - mivel nem mellékszereplő - ezért jár neki is, meg az írónőnek is egy-egy nagy pirospont
7. Daemon Black - Luxen-sorozat

Nem, nem, és nem, Mr. Badass Alien nem jut előrébb az én listámon. Mondjuk helyes, és van humora, de ennyi is. Ettől függetlenül, úgy döntöttem, felkerül a listámra, mert őt, és húgát kifejezetten bírtam a sorozatban. Azok a szemek....Jajj nekem, odébbtekerek róluk, mielőbb még előrébb viszem Daemont!  (megj.:eredetileg nyolcadiknak akartam)
6. Gale Hawthorne - Éhezők Viadala
 
Tisztázzuk,  hogy ő most sokkal előrébb lenne, ha az utolsó regényt nem olvasom el. Miért, ó, miért kellett neki SPOILER! Felrobbantania szegény Primet????? SPOILER VÉGE
Ettől függetlneül, én egy jó darabig neki drukkoltam. És - vísítsatok, ahogy akartok - a filmben is SOKKAL helyesebb, mint Peeta!!

5.Edward Cullen- The Twiligth Saga














 Na, ő még egy olyan főszereplő, hogy nem hajigáltam el miatta a könyvet. Kissé nyálas ugyan, de ettől függetlenül, egy észveszejtően szexi vámpír, és ez nekem bőven elég hozzá, hogy odalegyek érte. Szimpatikus személyiség, és - mondjon bárki, amit akar - igenis jófej! Tetszik a személyiségfejlődése, ahogy egy magát emésztő emberből igazi családfő lesz. Ezt az utat megjárni...hát, én is voltam depressziós, úgyhogy hatalmas Respect Ednek.

4.  Adam - A titkos kör


 Őszintén szólva, én csak a könyvet olvastam, és a képen meglepődtem. Máshogy képzeltem volna el, de mindegy, megtanulhatnám, hogy a filmeket mindig képzeletemmel ellentétesen csinálják meg (emiatt nem láthatjátok Peeta Mellarkot a listámon). Mindegy, ami Adamot  illeti, hát, én végig annak drukkoltam, hogy Cassie vele jöjjön össze, igazán, a kedvencem volt a sorozatból. (megj.:örvendek, hogy L. J. Smith, az Alkonyatkopin kívül is összehozott)

3.  Kiryu Zero - Vampire Knights
 

Egy irtó helyes mangafigura, akitől az embernek megjön a kedve prefektusnak lenni a Cross Akadémián. Kellőképpen vad, és bizonyos szempontból rosszfiúnak is tekinthető. Az mondjuk nekem nem stimmelt, hogy vámpírvadász :(. De ettől függetlenül iiiimádom <3

2. Finnick - Éhezők Viadala
 

Mondjon akárki akármit, nekem Peeta teljesen kiesett a pixisből. Annyira...végig kamunak éreztem a szerelmét. De térjünk Finnickre. Ő bárkit megkaphatott volna, egész Panemben olvadoztak tőle. De ő végig kitartott Annie mellett, akkor is, ha ő nem tökéletes. Én őt éreztem a legőszintébbnek az egész bagázsból, és ő tényleg nem színészkedik <3

És a szerencsés nyertes, akiért szívem szerint benyúlnék a könyvbe...

1. Jasper Hale - The Twilight Saga
 
Mit is mondhatnék.... Egyszerűen tökéletes. Imádom. Szeretem, hogy a külvilág számára fagyosnak, és titokztosnak tűnik, de Alicenek a szívét-lelkét kitárja. Az, ami Edwardra, rá is vonatkozik, bár Alice mellett tényleg lehetetlen szomorkodni :D Az ő szerelmük volt a legvalódibb a sorozatban. Jasper egy igazán elszánt, lovagias személyiség, minden megvan benne, amit egy lány akarhat. Azok a szemek........awwh *.* Az én drága tisztem  És persze...én a szőkékre bukom <3

Holnap jön egy ugyanilyen, lányban :))) Xoxo,
Alice 

2 megjegyzés: