Címkék

2016. február 9., kedd

TOP 10 női karakter

Na, ennyit arról, hogy nekem lesz időm minden nap blogolni. Bocsiiii!! Na, de térjünk a tárgyra. Íme a TOP 10 női karakterem :)
 10. Auden - Along for the ride

  Talpraesett szereplő, aki -ha kirángatják a tankönyvei közül- egészen tud élni. Na meg persze, együttérzek vele: vannak időszakok, amikor,ha agyonütnek se tudok aludni

9. Bella - Twilight













Na végre valaki! Egy viszonylag jófej főszereplő, egy E/1-ben írt regényből, akit el bírok viselni. A könyben jóval közelebb éreztem magamhoz, mint a filmben, és nem tűnt annyira hisztériásnak. Jobban át lehetett látni, hogy mit akar. A vámpír részekben már véégre értelmesnek tűnt, ezért van keresnivalója a listámon. Nem tudom, hogy az segített benne, hogy már végre magabiztosabb volt, és nem hasonlítgatta magát Edwardhoz. De azért persze időnként halálra idegesített halandóként :P.

8. Katniss - THG 

Ő a leges-legkétesebb karakter, akivel valaha találkoztam. Egyik percben utáltam, mint a bűnt, a következőben nagyon bírtam. Nagyon tetszett nekem az, hogy képes lett volna feláldozni magát a húgáért. A Peetával való szerelmük, mint előző bejegyzésemben is említettem, teljesen smafunak tűnik. Az első részben volt a legszimpatikusabb, a másodikban is még jó volt, aztán ahogy változott a cselekmény, lett ő is egyre roszabb a körülményekkel együtt.

7. Annie - THG




Ő az egyik kedvencem a sorozatból. Ő nem bolond, csak sokat álmodozik kikérem magamnak helyezze is :)) . Kedves, szerény lány, és nagyon szip :)
 
6. Margo- Papírvárosok

Alapból nem szeretem azt a könyvet (a filmet még nem néztem meg), de Margo mint személy megfogott benne. Rejtélyes személyiség, aki soha de soha nem követi a szabályokat, lázad, és amint lehet megszökik otthonról, merő szórakozásból. Ez az, amit én is szíves örömest tennék, és ninjaruhában állnék bosszút azokon, akik keresztbetesznek nekem, a szomszéd sráccal, és némi hozzávalóval felfegyverkezve :D .


5. Jane - Jane Eyre

Három klasszikus van, amit szeretek: Száll a kakukk fészkére az nem is annyira klasszikus, mind1, Az Üvöltő Szelek, és a Jane Eyre. Ezen harmadik főszereplőjének komolysága, visszahúzódósága tetszett meg, ami nem olyan típusú komolyság, ami a mai regényekben jellemző.

4. Abby - Asylum
Abby az a lány, aki nem tűri az igazságtalanságot. Bátor, és nincs ellenére egy kis lázadás. Nagyon szeret rajzolni - ez tőlem sem áll távol - és tehetséges benne. És - épp ennek ellentétéért van az, hogy Dan nálam elveszette a hitelességét, mikor kiderült, kinek a rokona - Abbynek a rokona a Brookline-ban folyó régi kegyetlenségek egyik áldozata, így ő lett nekem a leghitelesebb ebben a horrortörténetben, elvégre miféle horror az, amiben a gyilkos szemszöge a jó?

3. Emily - Elveszett emlékek, Különös különcségek, stb.


















hogy ő most honnan jött nekem.... Hát én rengeteget szakadtam ezen a lányon. Eleve érdekel az amnézia téma, de minden esetre ez a legjobb könyv, amit olvastam a témában :D. Emily igazi különc, aki meglehetősen lélektársam: fekete feketével, 4 fekete macska (nekem csak kettő van), és az Istennek se akarja betartani a szabályokat. Ja, és meglehetősen egyedi káromkodásokat talál ki :D

2. Faye - A titkos kör

Attól hogy rossz, attól függetlenül jobban tetszik nekem, mint Diana és Cassie együtt. Talpraesett erős lány, a tűz erejével ellátva innen nálam nyert ügye van, aki bármire képes a céljai eléréséért. Ő igazi boszorkány, nem úgy, mint Diana, aki inkább elfre emlékeztet engem.

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS......
1. Alice Cullen - The Twilight Saga

A nyertes ismét a Twilightból került ki, mivel az a legkedvencebb könyvem. Alice talán egy kicsit kilóg a többi "lázadó" kedvencem közül, de talán épp ezért ő a kedvencem. Mert vele úgy igazán hasonló szereplőt még nem találtam, míg lázadóból ezeregy van, csak jó helyen kell keresni. A jövőbelátás hőn áhított képességem, a fél karom adnám érte. Alice vidám, naiv, gyerekes kis karakter, pont olyasvalaki, akivel könnyű azonosulni. A személyisége, szinte megszólalásig hasonlít az enyémre, akkor is, ha a többi kedvencem nem ezt támasztja alá. 
Az éles párhuzam, ami az ő emberi élete(lásd: The Mary Alice Brandon File, The Groundskeeper), és a vámpír Alice között van, ezzel tökéletes kontrasztot alkotva ember és halhatatlan között, már-már megrémisztett. Öt percig ücsörögtem a Twilight fölött, és többször is megnéztem, hogy csak egy Alice van-e a könyvben, annyira nem stimmelt nekem. Megpróbáltam elképzelni Alicet elmegyógyintézetben, és semmiképpen nem jött össze, és mivel kilenc éves voltam, és én, ó, marha utánanéztem, hogy az pontosan mi is az, sírás lett a vége.
 A szerelme Jasperrel, az az igazi, mindent elsöprő szerelem, amiről mindenki ábrándozik, nagyon irigylem is érte. Az első résztől az utolsóig mosolyogva olvastam/néztem az ő részeiket, angolul, magyarul egyaránt. 
Attól függetlenül, hogy optimista, és kislányos, ha a helyzet úgy adja, komoly, és harcias is tud lenni, és az életét adná a családjáért. Erre igazi példa az Eclipse csatája, és az, hogy képes volt a fél világot körbejárni, hogy megtalálja Nahuelt. Nem is tudom...Alice az a lány, aki tényleg ártatlan vámpír, és...tökéletes. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése