Címkék

2016. augusztus 5., péntek

Skillet - Unleashed vélemény

Hellooo!
Tudom, nagyon rég nem volt bejegyzés, de most igyekszem minél többet hozni :)
Szóval, van itt nekünk egy új albumunk kedvenc bandámtól, a Skillettől, amiről nagyon sok mondanivalóm van.
Skillet Unleashed borító
Ma hajnalban jött ki a kis drágaság, amit már május óta vár minden fan, köztük én is. Azóta kaptunk 4 kis előkészítőt is, elsőként a Feel Invincible-t, amiről a blog is el van nevezve. A kedvenc számom tőlük, egyszerűen elsodor magával, nem tudom megállni, hogy ne énekeljem Jen szólóit (csak az jön ki normálisan, elég magas énekhangom van) headbangelve, a basszust ütve az asztalon, vagy amin lehet :D. Ehhez klip is készült, ami elég jó lett, és belepasszolt a Skillet többi klipje közé (sajnos nagyon keveset csinálnak :( ) Később a Starsot, ami teljesen kilóg a sorból, egy kis szerelmes dalocska, bár ha az ember jobban ismeri a bandát, akár Istennek szóló ima is lehet - lévén, hogy keresztény rockbanda. Ezzel nem tudtam annyira azonosulni, lévén, hogy nyáron a szerelmi életem tökéletesen kerek nulla. Ámde utána kaptunk még két zseniális, teljesen Skillet-stílusú dalt, a Back from the Dead-et, és az I want to Live-t. Előbbi eredetileg csak júliusban jött ki, DE!
Ott voltam a koncertjükön a VOLT-fesztiválon. Egyszercsak rákezdenek a számra, mondom jólvan, lehet hogy ezt nem ismerem, megesik (ezt gondoltam úgy, hogy egy egész Skillet összes megvan a telefonomon), erre egy héttel később kiírja nekem a drága youtube, hogy "skilletband" (a csatornájuk)új tartalmat osztott meg, erre én szépen rávetettem magam :D És felettébb ismerős volt. Gondoltam nabasszus, ezt játszották a VOLTon! Így akik voltak, előbb megismerték.
Az I want to Live mind tartalmában, mind dallamában tipikus vonása a bandának, szinte minden albumban van ilyen szám, az Awake-ben az Awake and Alive, a Rise-ban pedig a Not Gonna Die. És elképzelni nem tudom nélkülük a bandát.
A banda. Balról: Jen Ledger, John Cooper, Korey Cooper, Seth
Morisson
Tegnap éjjel virrasztva vártam, hogy végre lejárjon a visszaszámlálás, és hajnali akárhánykor végre feltöltötték a többi dalt.
Ami engem illet, szerintem ez egy teljesen új stílusú album volt, több elektronikával, de a megszokott minőségben :) . Van több lassabb szám is, ami őszintén meglepett, hiszen korábban mindig egy, maximum kettő ilyen jellegű volt egy albumban. Emiatt egy icipicit csalódtam is, de legalább mostmár lesz mit hallgatnom akkor is, amikor nincs hangulatom a lelkes, erőteljes dalokra. Még egy dolog van, ami nem jön össze nekem: Mik ezek az elnyújtott hangok a Saviors of the World-ben?! John, Korey,Jen, Seth, ha ezt valaha látjátok üzenem, hogy ne tegyétek ezt velem! Nagyon nagyon furán jönnek ki, és egyáltalán nincsenek jó helyen. Ugyanakkor szerencsére ezeken az apró hibákon kívül megőrizték a magukkal sodró, hipnotikus hangzásukat, és nem kellett csalódnom bennük - nem mintha valaha kételkedtem volna bennük *-*. A ma feltöltött dalok közül egyértelműen a Lions és az Out of Hell a favoritok, de a többi is nagyon-nagyon jó (kivéve az említett Saviors of the World, amitől cím alapján sokkal többet vártam- valami olyasmit, mint amilyen a Hero).
Full album: https://www.youtube.com/watch?v=yq7Gs9j7AFw
A zenétől kicsit eltérve, koncentráljunk kicsit a podcastra. Imádom az olyan videókat, ahol együtt hülyülnek, de ez jobb is volt, mert sokkal hosszabb, és több mindent tettek bele. Könnyesre nevettem magam néhány részen, és mikor ki akartam utána menni a szobából - persze még mindig röhögve - lendületből nekicsapódtam a fürdő ajtajának :D Sajnos ezt csak angolul tudóknak/tanulóknak tudom ajánlani, nincs felirat hozzá :(
(link idelennt):
https://www.youtube.com/watch?v=p532I_8qjnk
Figyelem!!!
A The Unleashed Tour plakátja
A Skillet december harmadikán a The Unleashed Tour keretében kishazánkba is ellátogat, Budapestre az Akváriumba. A normál jegy 6900.-, a VIP 77 euro. Én tuti ott leszek, és ti? :3










Remélem tetszik nektek ez a poszt (egy kicsit új irányba ment a blog), jó zenehallgatást,
Alice :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése