Címkék

2016. szeptember 9., péntek

Tündérmese Booktag, avagy menjünk át goth-ból ovisba :D

Hello!
Molyon kihívtak egy tündérmesés booktagre. Igen. Tündérmesék egy goth lány blogján. Én is egy darabig gondolkodtam, hogy ezt talán nem erre a blogra találták ki, de igazából a kérdések jók, és úgyis mostanában nem nagyon tettem ki bejegyést, szóval elkél egy kis tag :D Szóval lássuk azokat a....tündérmeséket.
 1. Pinokkió – A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?
Ezen a kérdésen jót nevettem, hiszen ha az ember goth akkor nem az az elsö dolog amiért oltogatni kezdenék, hogy mit olvas....
Szóval nem, ha valami tetszik, az tetszik, ennyi.

2. A Szépség és a Szörnyeteg – A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
Brandon Mull - A mesés menedék
Komolyan, az a borító azmiaz? Legalább fél évig vonakodtam kinyitni, annyira taszított a borító, de juhé, mégis elolvastam, és milyen jól tettem *-*

3. Hófehérke – Akire a szépségéért vadásztak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
A Mara Dyer eszmélése Michelle Hodkintól,  mikor kaptam egy kis pénzikét könyvre névnapomon, akkor vettem, és ugyan még nem olvastam, mihamarabb sort keritek rá

4. Csipkerózsika – Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?
Alice Cullen és Jasper Hale a Twilightból. Hihetetlenül cukik együtt :) Simán el lehet hinni, hogy egymásnak lettek teremtve, és kitünöen bizonyítják az "ellentétek vonzzák egymást" törvényt xD
Alice és Jazz a Twilight képregényben

 5. A kis hableány – Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
Inkább a megszokottnál szoktam maradni, de nyilván gyakran olvasok új müfajokban. Nem mondom, hogy mindenevö könyvmoly vagyok, de sokfélét olvasok. Idén ismerkedtem meg a krimikkel, a Leányrablás Budapestennek köszönhetöen, és eddig tetszik a müfaj :)
 6. Hamupipőke – Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
Öööö... hosszú ezt elmagyarázni, de ami azt illeti, minden éjjel nagyon keveset alszom. De igaziból olyan könyv amiért speciel fennmaradtam, az az utsó normális, átaludható éjjelemen volt, a Twilight kalauz, mivel halálosan megijedtem Alice emberi életétöl és inkább olvastam, mert nem tudtam aludni >P

7. Rapunzel – Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?
Nem is tudom....rég nem olvastam olyan könyvet, amire azt mondtam, ´ez pocsék volt´. Szóval nincs ilyen.

8. Aladdin – A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó „könyvkincs”, amit találtál?
Az Evernight, amit 500 forintért találtam egy kis adományboltban, és úgy éreztem, nem szabad otthagyni <3

9. Alice Csodaországban – A lány, aki a nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?
A Twilight saga, amit kiskorom óta fanatikusan imádok <3
 10. A békakirály – Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
A Harry Potter, amit régebb nagyon  nem szerettem, de most egészen megtetszett.
11. Jancsi és Juliska – Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket 
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
Fiú / lány páros csak fogadott testvérként jut eszembe, de amúgy ismét két Twilightos szereplö, Alice és Edward. Nagyon viccesen tudnak vitatkozni, a képességeiknek köszönhetöen félszavakból is értik egymást, és ölni tudnának egymásért. Nekem sajnos csak öcsém van, de nagyon örülnék, ha ilyen bátyám lenne
föleg, hogy Alice az idösebb, nem Edward...na mind1 xD
Képtalálat a következőre: „Edward Cullen and Alice Cullen”

 
12. Piroska – Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?
A Forgotten. Baromi igéretes volt, de aztán csak egy kis vackot kaptam, amit nem volt értelme kivenni a könyvtárból -.-

13. Rumpelstilskin – Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
Tudom, depis könyv, ahogy a barátnöm szokta mondani, "Tipikus, Alicenek való jaaj de sz@r az ééletem jellegü könyv" régebben emo voltam, ugyhogy ez rámragadt, arról nem is beszélve hogy csak én olvasok errefelé ilyen könyveket, de a Tizenhárom okom volt... szerintem sokkal kevésbé népszerü mint amit megérdemelne.
Ennyi lenne ez a Tündérmesés akármi, és akkor most továbbküldeném sok szeretettel mégegy gót/rocker keveréknek, hajrá Gothic Fleur xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése