Címkék

2016. szeptember 17., szombat

Suicide Squad filmértékelés

Hello!
Nem sokkal több mint egy hónapja, hogy Kishazánkig is eljutott a Suicide Squad, de máris elemi erővel robbant be a köztudatba, és 12-től 18 éves korig mindenki erről beszélt körülöttem egy adott pillanatban. Engem is már legelső pillantásra megfogott a sztori, de persze a Murphy törvények szerint, hol nekem nem volt időm mozizni, hol barátnőimnek, Őt nem mertem elhívni moziba, anyumat meg szerintem bőőőőven távol kell tartani Harley Quinntől utólag rájöttem, hogy engem se ártott volna xD szóval, ma csendes magányomban, itthon egy kanapén megnéztem.
Ha eddig egy lakatlan szigeten éltél, és semmit sem hallottál a Suicide Squadról bocsi, hogy mindig angol címeket írok mindenhova, de nem olvasok/filmezek sokat magyarul a neten akkor gyors sztorimagyarázás, íme a....öööö...filmes fülszövege (?), vagymiez :

Elkapták őket, és mindenre hajlandóak, hogy újra kiszabadulhassanak. Egy titkos állambiztonsági szervezet, az A.R.G.U.S. összefogdosta a gonosz szuperhősök leggonoszabbjait, és különleges börtönökben helyezte el őket: úgy, hogy semmiképpen ne szökhessenek meg.

A Cég saját maga akarja szélesre tárni a zárkaajtókat.

A raboknak szabadságukért cserébe szolgálatot kell vállalniuk. A gonoszok kénytelenek jót cselekedni. Létrejön az Öngyilkos Osztag, mely akkor indul bevetésre, ha az emberiség már nagy bajban van. Tagjai őrültek, kegyetlenek, kiszámíthatatlanok… mégis a mi oldalunkon állnak. Remélhetőleg.
 
Mint várhatóan minden filmes értékelésemet, ezt is kezdeném egy lejáratással. Tudni kell rólam, hogy nagyon-nagyon ritkán terrorizálom magam magyar szinkronnal, csak akkor, ha az angolul nem tudó barátnőmmel nézem, vagy ha végképp nincs más választásom. Most ezzel kezdtem bele. Jólvan. Oké. Én egy abszolút galamblelkű ember vagyok aha...és ezt el is fogjátok hinni xD, de mikor én ezt meghallottam, én akkorákat kezdtem káromkodni... Egy hang sem passzolt a szereplőhöz, akihez kellett volna, talán fogjuk rá, hogy Jokert azért eltalálták, amennyire lehetett. Szóval ezt rövid úton feladtam, és fél óra böngészés után megtaláltam feliratosan.
A szuperhősös filmek sosem voltak a szívem csücskei, de a rosszfiúk oldala Joker *.* azért izgatott, mint mindig :D
Az első tíz percben gyorsan le is rendezték azt, ami nekem muszáj, hogy legyen egy filmben. A háttértörténetek. Aztán kaptam egy cuki kis hidegzuhanyt. HARLEY? JOKER? ASYLUM? REALLY?? Asylum nem jut eszembe magyarul, segítség xD na igen, itt finoman fogalmazva lecsaptam a laptop tetejét ennyit a galamblelkemről xD és úgy voltam vele, hogy ennyi elég is lesz. De aztán megint szembejött velem egy facebook bejegyzésben, és gondoltam napasztmek, mostmár úgyis tökmindegy :D.
Képtalálat a következőre: „Harleen quinzel gif”
Fejem, amikor ezt megtudtam
(Harley Quinn, Suicide Squad)
 

Mikor túltettem magam a dolgon, és néztem tovább a filmet, ismét beszippantott, és úgy el voltam vele foglalva, hogy többet a sátán hívását se hallottam volna meg nemhogy anyámét, akitől rövid két óra alatt 3 nem fogadott hívásom volt . A komplett filmet végigröhögtem, kivéve, amikor sírtam. Utóbbiból három jelenet volt: Mikor Harleyvel és Jokerrel lezuhan a gép, mikor Deadshotot elviszik a kislányától, és mikor Harleyt kimenti Joker a börtönből.
A szereplőket a legtöbb szuperhősös filmmel ellentétben teljesen természetesnek, és valódinak éreztem, elérték, hogy aggódjak értük, arra a két órára én is a börtönből kieresztett rossz kislány voltam, aki velük együtt próbálta legyőzni a boszorkányt.
A boszorkányos szál picit fura volt a többi, minden természetfelettitől mentes karakter mellé, de azért valahogy sikerült beleépíteni a többi szálba.
 

Harley beszólásain abszolút szakadtam, hihetetlen jó fej a csaj. És Margot Robbie személyében új kedvenc színészt is üdvözölhetek, zseniálisan alakítja Harleyt.
A soundtrack ezt se tudom, hogy van magyarul xDegyszerűen király. Őszintén szólva az egyik betétdal apropóján ismertem meg magát a filmet is, mégpedig ez a drágaszág volt az:
https://www.youtube.com/watch?v=K3EgAgqIZJE
Ahol Avril Lavinge neve szerepel, ott én rögtön előkerülök. Ahol Marylin Manson, ott is. Ahol mindketten, ráadásul egy baromi jó film soundtrackjében, ott pedig fangörcsöt kapva ugrálom körbe a házunkat. Itt az utóbbi lépett fel. Konkrétan  a szomszédok csak egy hatalmas sikítást hallhattak, aztán azt, hogy sokezer decibellel üvölt a Bad Girl, egy-két meghallgatás után én is becsatlakoztam harmadiknak. Nem tudom mit hisznek, ki lakik itt xD. Pláne, hogy utána meg Harley Quinnes sminkben szelfiztem az udvaron xD
Egyetlen kis szépséghibája volt a filmnek: A közepe táján, mikor először vetik be az osztagot, szinte teljesen követhetetlenné válik az egész, és kell tíz perc, mire megint kitisztul.
Összességében nagyon tetszett, úgy fest nekem tényleg meg kell maradnom a rossz fiúk oldalán ha szuperhősökről van szó :D
Ha felkeltette a film az érdeklődésedet itt tudod megnézni magyarul a trailert:
https://www.youtube.com/watch?v=2OMhYMeZBw4

Jajj, gyerekek, hát azt hiszem, még a filmajánlósdiba bele kell jönnöm, ez kicsit gyenge lett. Remélem azért tetszett, sziasztok :)
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése