Címkék

2016. november 17., csütörtök

Top 5 elalvós szám öszi estékre

Hello!

Egy kihívás kapcsán csinálom meg ezt a listát, ami nekem azért fura, mert bevallom, hogy én utoljára két éve aludtam el zenére :D Mondjuk hamár ősz, ezt is be lehet vezetni :D Szóval, csapjunk is bele :)

5. Papa Roach - Scars
Gyakorlatilag bármilyen lassabb számra el tudok aludni, így erre is. Az üzenete ismerős, a dallama kellemesen lassú, simán lehet rá pihenni

4. Skillet - Better than drugs
Romantikusabb hangulatomban erre el tudok aludni

3. Need You The Most (Suicide Squad Soundtrack)
Hé, rocker társaim, ne gyújtsatok máglyát, alapból én se szeretem az ilyeneket, de ez olyan rohadt fülbemászó, hogy jajj :D Tipikus esti nyugodjunkle szám, bár ezt is csak szerelmetes hangulatú estéken :)

2. Black Veil Brides - Goodbye Agony
Na ez kábé legnagyobb kedvencem a bandától. Maga a szöveg gyakorlatilag az életfilozófiám, és Andy hangjától nyugodtabb vagyok :))

1. Skillet - American Noise
Skillet, nyugodt dallam, békés üzenet...Mi kell még az esti tea mellé? <3

Ennyi ez a minipost, remélem tetszik,sziasztok :))
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése