Címkék

2016. október 23., vasárnap

7 Főbűn booktag

Hello!
Ma hoztam egy nagyon király kis booktagot, amire molyon kihívtak. Eddig ez kábé a legötletesebb, nagyon tetszik. Nem ragoznám, így is épp elég régen volt post, szóval csapjunk bele.

1.) Kapzsiság
 Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
A legolcsóbb az ingyen (Rukkola, ajándék, stb.) könyvektől eltekintve a Stephenie Meyer - Eclipse angol változata volt, amit 500 forintért szereztem egy adományboltban. A legdrágább pedig a Ransom Riggs - Lelkek könyvtára volt, amit aznap vettem, mikor kijött, és finoman szólva aranyáron mérték. De valószínüleg lesz drágább, a  Cursed Child angol változatát tervezem beszerezni, ami 7900 forint. És ez nem vicc.
2.) Harag
Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?
Utálom: Gárdonyi Géza, R. J. Palacio, és f*ckin' Leiner Laura!!! Még csak a Szent Johanna Gimit olvastam tőle ,de az valami idegrohasztó! A szereplői együttes erővel keltették fel bennem a vágyat, hogy egy baltával a vállamon felkeressem az írónőt.
Imádom: Stephenie Meyer, Suzanne Collins, Böszörményi Gyula, Ransom Riggs, On Sai, Cassandra Clare, Madeleine Roux és még nagyon sokan mások.
3.) Falánkság
Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?
Az Asylum (JÖN KI A MÁSODIK RÉSZ, NAGYON BE VAGYOK PÖRÖGVE!!!)Az Éhezők Viadala, és természetesen a Twilight, aminek a köteteit egyenként is legalább tízszer olvastam, és ami szó szerint megmentette az életemet
4.) Lustaság
Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?
A Percy Jacksonokkal szoktam így járni, mert sajna döcögősen indulnak, úgyhogy félek belekezdeni, és inkább hagyom.
5.) Büszkeség
Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
Ez maximum akkor történik meg ha anyummal vagy nagyimmal dumálok de akkor többnyire a klasszikus Jane Eyre - Üvöltő Szelek - Száll a kakukk fészkére triót hozom fel.
6.) Bujaság
Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?
Legyen benne egy kis vadság, legyen bátor, és legyen humora. Nem bírom az óvodásokat.
7.) Irigység
Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?
New Moon képregények, Ármány és kézfogó, Vámpírok Múzsája, Sanctum, Lair of Dreams, Enshadowed, Végzet Ereklyéi....Hirtelen ennyi jut eszembe :D
Mivel azokat akiket meghívnék, mind meghívták már, úgyhogy errefelé megszakad a szál :D Szóval, köszi a kihívást, Oncer.
Ennyi ez a post, majd jövök ma még eggyel :)
Sziasztok,
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése