Címkék

2016. október 9., vasárnap

AHS 6. évad első rész vélemény

Hello!
Már jó ideje kijött ugyan a várva várt új évadunk az American Horror Story-ból, én csak most jutottam el odáig, hogy bár az első részt megnézzem, bár ez után még gyorsan jönni fog a másik kettő ami eddig megvan rendes felirattal.
Mivel a bemutatkozásomban említettem, hogy imádom az AHS-t gondoltam, mostmár tényleg illene vele összehozni egy posztot, és ez az új évad ehhez kiváló talaj. Ugye eddigi tapasztalataim szerint az első rész általában a legütősebb, úgyhogy most csinálok is róla egy kis élmánybeszámolót.

 

Az alap téma amit választottak teljesen beleillik az eddigi évadok közé, de vérzik a szívem a nyári táboros történetért, amiről pletykáltak, abból szerintem sokkal ütősebb sztorit tudtak volna csinálni, ez egy picit sablon, mondjuk az AHS kábé mindig ezt csinálja: Régi témákat dolgoz újra a lehető legzseniálisabb úton, szóval veszíteni ezzel nem tudnak nagyon.
Kicsit elszoktam a horrortól, elég régen néztem, szóval fel voltam rá készülve, hogy most kissé besz@ri leszek - a második évad első részén rendes kiakadást rendeztem, szóval ez alapján hittem, hogy ez most húzós lesz - de csak éppen hogy csak borzongtam, ugyanakkor nem mondhatom, hogy csalódott lennék. Az alapsztori ütős, bár ahogy eddig elnéztem ez a stáb mindenből nagyon jót tud csinálni. A kamerahasználat a megszokottan kissé zavaros, pont annyira, hogy kissé ijesztőbb legyen, de még ne legyen idegesítő. A helyszínek és a cselekmény a megszokottan zseniális, időnként azért ugrottam egyet a fotelben. És a színészek... Lévén, hogy kábé az első színész, aki felbukkant az Sarah Paulson volt, az egyik kedvencem az AHS színészgárdájából, már előre örültem, és ez egyre jobb lett, az eddig feltűnt színészek valami zseniálisak!
A látványvilág is tökéletes lett, olyan tipikus AHS-feeling.
A szereplők élethűek, és simán elérték azt, hogy aggódjak értük, bár Sarah Paulson karaktere picit idegesítő volt egy ponton, aztán visszasiklott normálba :D
Nem vagyok egy nagy Sherlock, szóval egyelőre gőzöm nincs mi lesz a végkifejlet, engem ilyesmiben nem nehéz meglepni :D
Na, íme életem legrövidebb posztja, majd kaptok még az AHS-ről, ne aggódjatok, sziasztok!
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése