Címkék

2016. augusztus 18., csütörtök

12 napos blogger challenge - THE END

Hello!!
Itt a Blogger challengem vége, hozom az utsó feladatot.
A feladatom ismét az, hogy írjam le a napom a végét már alighanem nem ma fogom csinálni, mert be fogok aludni
Szóval:
Hajnali  Reggel felkeltem olyan öt körül, mert megint valami hülye rémálmom volt, és bennt maradtam a szobámban, mert nem akartam felverni a családom :D
Olyan ritkán kelek ilyen korán, hogy muszáj volt lefotózzam xD
 
Szóval molyoltam, meg olvastam, mégpedig ez a szépséget. Tapizhatós borítója van, örökké tudnám tapizni <3 félreérteni nem ér
On Sai - Apa, randizhatok egy lovaggal?
 
 
Később, a következő dolog amit dokumentáltam, hogy elmentünk Füredre éppen Balatonon nyaralunk  és kipróbáltuk, mit élveznek annyira a kisgyerekek a szökőkútban. Palacsintát lehetett volna sütni a betonon, de a Balaton meg túl hideg, hogy ússzunk benne, úgyhogy kifejezetten jól esett a víz.
 
Mikor sikerült lehűlni, etettünk kacsákat, mert mért' ne :D csak ilyen kitűnő minőségű kép sikerült, olyat amin rajta vagyok meg nem akarok kitenni, szóval bocsi

 
 

Aztán egy adag könyörgés után csináltattam Hennatetkóóóót!! Eddig mindig csak ilyen kis Papírboltban kapható lemosható sz@rom volt, úgyhogy ennek most kifejezetten örülök ^^
Ez közvetlenül azután volt, hogy megcsináltuk, még rajta volt a tus, mostmár inkább barna, mint fekete, főleg alul mert kisúrolta a karszalagom
Mikor ez megvolt, anyummal elmentünk limonádézni. A bodzás limonádé a kedvencem *-*
 
 
....És itt bealudtam! Bocsi, kicsit későn kerül fel ez a rész :'(
Ezután anyumnak sikerült eszébe jusson, hogy még anno ígért nekem egy fecsegőposzátás karkötőt, úgyhogy azt meg is vettük. Régebb volt egy ugyanilyenem, csak elhagytam :P
 
Innentől kezdve meg már hazamentünk, és olimpiát néztünk alvásig ami nekem hajnali egykor következett be, blogolás közben :P
Szóval, ez volt az én tizenkét napos blogger kihívásom, köszönöm, hogy olvastátok, sziasztok!
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése