Címkék

2016. augusztus 7., vasárnap

12 napos blogger kihívás #2

Sziasztok!

Megint itt vagyok, és ma is kaptok egy taget nehogy unatkozzatok xD
a feladatom a következő: Mondd el a TOP 3 legviccesebb vagy legcikibb sztorid.
Igazából a legtöbb vicces sztorim belsős poénokon alapszik, de megpróbálok összekaparni három "normálisat". Mint minden jó "eredményhirdetést" ezt is a végéről kezdem.
#3
Úszómatracon hullámlovagoltunk azzal, aki tetszik,  ketten voltunk az egész öbölben táborban voltunk, még nem tartunk ott, hogy együtt nyaraljunk :P gondoltam, na akkor most bevallom, de tényleg, "Shot like a rocket up into the sky, nothing could stop me tonight*" satöbbi, nagy határozottan nekiállok:
-Sze....
Erre jön egy hatalmas hullám, és mindenestül felborítja a matracot, és a mondat vége belefulladt a hülye vízbe.
- Mit mondtál? - kérdezi Ő.
- Csak azt akartam, hogy leesünk, mert láttam a hullámot- mondtam én, reménytvesztve, úgyhogy mégsem jött össze aznap semmi -.-
Na, ezt nem is a ciki hanem az őrületes balszerencse kategóriába sorolnám -.-

Körülbelül így érezhettem magam :P

#2
Osztálykiránduláson voltunk, sétálunk a legjobb barátnőmmel, az egyik haverommal, és a rajztanárnővel akit amúgy nagyon bírok, olyan mint egy diák ^^. Egyszer csak, né' már, mocsár. Amire én a jó kis fekete fari + fekete bakancs kombinációmban baromira nem voltam kíváncsi. Egy folyó mentén mentünk, szóval átbűvészkedtük magunkat rajta, és ott mentünk tovább, egyszer csak löszfal. Ó, de király, észlény haverom a folyó legmélyebb szakaszánál azt mondja a többieknek, hogy ott át kellene menni - A folyó leszélesebb szakaszán, ahol két kő volt, az is labilis. Ő átjutott kétszer olyan hosszú lába van mint nekünk :P , barátnőm, és a tanárnő sikeresen beleestek. Mondom én ezt nem, inkább mászok falat. Vagy öt percig tarzanoztam néhány gyökéren és itt nem bizonyos osztálytársaimra gondolok xD aztán meg egyik elszakadt, én pedig majdnem beguggoltam a vízbe de csak a bakancsom sarka lett vizes végül xD. Nagyon jót röhögtünk :D

Én és a barátnőm, ahányszor ez a sztori említésre kerül xD
 
 
És a legviccesebb és legcikibb sztorim:
Erdei iskola, a Bakonyban, és enyhén szólva mocsaras utak. Innentől adott is lenne a történet...ha nem rólam lenne szó, akinek a sorsa mindig totál kiszámíthatatlan xD.
Azt tudni kell rólam, hogy nagyon utálok úgy megjelenni mások előtt, hogy a ruhám, meg mindenem nincs rendben. Szóval eredetileg el se akartam menni, de végül azért mégis, mert barátnők, meg Ő... Próbáljuk meg. Elég sok hülye helyzetből kikeveredtem már, ebből miért ne tudnék? Tehát elindultam. A megszokott szerelés, fekete póló, kockás ing, pulcsi gyanánt, fekete farmer, fekete bakancs, bandás - akkor asszem BVB-s - karkötő, és halálfejes fülbevaló. Ezek a szerencsecuccaim, ha ezek közül legalább egy nincs rajtam, nem is érzem magam embernek, és persze plusz motiváció az, hogy ne sarazzam össze a kedvenc cuccaimat. Megyünk már három órája, és még mindig tiszta száraz vagyok oszt. társaim már kezdtek elhasználódni xD  vidáman menetelek az elején, Vele és a legjobb barátnőmmel a zenéről, éppen igyekszem őket meggyőzni, hogy hallgassanak bele a Skilletbe, egyszer csak megállok, és totál agyfagyás van: akkora tócsa, elnézést, ez nem jó kifejezés, sártó volt előttünk, hogy semmiképpen nem lehet kikerülni. Barátnőmék lazán mennek tovább, próbálják, hogy csak a cipőjük legyen olyan, én meg szépen kikerültem egy bazinagy kerülővel az egészet. Nézem, az egész osztály átkelt, kivéve a tanárok. Ofőm vidáman átjön, az oszihelyettesem viszont a végén megcsúszik, erre teljes lelki nyugalommal belékapaszkodik, és úgy jön ki, hogy közbe még mindig öleli a derekamat. Mert abba kapaszkodott, és erősen úgy festett mintha megölelt volna. Hát én a mai napig nem tudok rájönni, hogy pontosan milyen fejet vágtam, de szerintem kábé ilyet:
 
 

 


Hát igen, ennyi tellett tőlem, remélem azért tetszettek, holnap jövök a kövi résszel,
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése