Címkék

2016. augusztus 11., csütörtök

12 napos Blogger kihívás 5.

Sziasztok!
Na, elcsúsztam egy nappal :P Ne haragudjatok, kicsit húzós napom volt a tegnap :P
A mai feladatom az lenne, hogy írjam le mindenből az utolsó havi kedvencemet. Ez gondolom most a július akar lenni, hiszen még augusztus elején járunk csak. Akkor kezdjük is el!
Kedvenc film: Az utóbbi egy hónapban nagyon-nagyon kevés filmet néztem - pláne olyant, ami nem egy anime, vagy egy sorozat része, de mivel a július speciel nem a kedvenc hónapom, és ilyenkor előszeretettel nézek depis filmeket, szóval a hónap filmje nekem a Twilight-féle New Moon. Tudom, hogy sokan pont azért nem szeretik, mert depis, satöbbi, de most nagyon ott van a hangulatomon
 
 

 Kedvenc kaja: Erre a hónapra egyértelműen a görögdinnye a favorit. Imádom, édes, finom, lehűt, és ahh...Mostanában veszettül jól tud esni. Mondjuk nem speci ezeken az esős napokon.
Kedvenc könyv: Böszörményi Gyula-A Rudnay-gyilkosságok
Ma lesz időm, és tényleg elhozom azt a hülye értékelést, mert ebben a posztban nincs elég hely rá, hogy kifejezzem, hogy mennyire imádtam, és hogy mennyire tisztelem az író urat akivel volt szerencsém személyesen beszélni, hihi.
 
 
Kedvenc dal:   Lévén, hogy Skillet-őrült vagyok, tuti senkit nem fog meglepni, ha azt mondom, hogy a Back from the Dead, ami a hónap elején jött ki. Ehhez van egy igen személyes élményem is: A VOLT fesztiválon a Skillet koncerten John nekiállt magyarázni, hogy énekeljük, hogy "ba-ba-ba-ba-ba-back, back back", gondoltam semmi baj, megszoktuk, hogy néha jót éreznek :D És akkor elénekelték, és azóta totál szerelmes vagyok abba a dalba *-*
 
Ennyi lenne ez a rész, ma még hozom a hatost is,
Sziasztok!
Alice
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése