Címkék

2016. augusztus 8., hétfő

12 napos Blogger kihívás #3

Sziasztok!
Mára ez az egy tag lesz, ígérem, és visszatérek a blog eredeti jellegére. Szóval, íme a feladatom: 3 olyan étel vagy ital receptje, amit jelenleg imádsz.
Kicsit csalni fogok, mert ötletem nincs milyen kajákat tehetnék bele amit nem ismer mindenki, például pizza, lasagne, meg ilyesmi, így nem láttam értelmét készételeket hozni, mert a kedvenceimet mindenki megtalálja a legközelebbi Street Food kajáldában, de ha ott nem is, akkor egy olaszban mindenképpen, szóval édességeket hozok amiket szintén mindenki ismer, de mind1 :D
1. Banánturmix
Egy embert mondjatok aki nem szereti és meglepődöm. Így nyáron valami eszméletlenül jól esik a negyven fokban <3
Egyik kedvenc receptem:

Hozzávalók: 

1 banán
2,5 dl kókusztej
őrölt fahéj

Elkészítés:

A kókusztejet és a megpucolt banánt keverd simára turmixgépben, töltsd pohárba és díszítsd egy csipetnyi fahéjjal.


2. Macaron
Ez a kis édesség ezerféle képpen variálható, de még nem találkoztam olyannal, ami ne lenne isteni. Nemrég voltam Apummal Szegeden, és bementünk egy cukiba, és kaptam mindegyik fajta macaronból egyet, és hmmm...imádom <3
Ennek őszintén szólva dunsztom nincs a receptjéről nem vagyok egy nagy konyhatündér, a legnagyobb tudományom a palacsintadobálás xD,   , és a neten se találtam normálsiat, csak franciául, szóval bocsássátok ezt meg nekem xD


És még egyet, mert már úgyis csorog a nyálam este van, és nincs itthon egyik se, hüpp....holnap elmegyek macaronért xD

3. Muffin
A muffin, másnéven cupcake a másik örök kedvencem, bármikor be tudnék falni egy tepsivel is xD
Ebből tudok hozni receptet, mert anyummal vagy ezerszer csináltam xD
Ez éppenséggel amit hozok (a képen nem ez van, csak azért teszem be ezt a képet, mert oan naon tumbli xD
  1. A margarint habosra keverjük a tojásokkal, a cukorral és a vaníliás cukorral. A lisztet elkeverjük a sütőporral, majd a tejjel felváltva összekeverjük a habbal. 
  2. A barackokat megmossuk, meghámozzuk, és apró kockákra vágjuk (használhatunk más gyümölcsöt is, pl. almát vagy körtét). A csokoládét lereszeljük vagy feldaraboljuk. Hozzáadjuk a masszához, és jól elkeverjük. Muffinformákba töltjük a krémet, és előmelegített sütőben 15-20 perc alatt megsütjük.


Halljátok, ha most látnátok azt az éhes fejemet, de röhögnétek xD Szóval, sikerült engem rávenni, hogy megérjem a holnapot, és vadásszak macaront, asszem ennyi elég is lesz, sziasztok!
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése