Címkék

2016. augusztus 12., péntek

12 napos Blogger kihívás 7.


Sziasztok!
Na, ma sem sikerült posztolgatni, Szigeten voltam, holnapután teszek ki élményveszámolót most meg hulla vagyok.
A mai feladatom az, hogy írjam ki a TOP 3 jelenlegi kedvenc dalomat.
Ez a "jelenlegi" annyira én xD. Szinte minden nap más a kedvencem, hangulattól, eseménytől, társaságtól, és attól is függ, hogy mit csinálok :D. De akkor csapjunk a lecsóba.




3. Skillet - The Resistance
Nem tudom mióta ez az első alkalom, hogy nem a Skillet áll az első helyen. Ez most azért lehetséges, mert ugye ma Sziget volt, és holnap is az lesz, ott értelemszerűen nem hallgatok zenét, mire hazaérek, addigra meg hulla vagyok, és nincs energiám az annyira lendületes dalokra, amilyenek nekik vannak, a szomorúbb számokra meg nem meglepetés, hogy nincsen hangulatom. De ezt a számot bármikor hallgatni kivéve bizonyos érvágóshangulat pillanatiamban. Egyik kedvencem tőlük. Imádom a szövegét, és gyakran hallgatom írás közben ilyet hallgatni nekem írás közben....önirónia level: én :D, most meg konkrétan mást se csinálok, mikor hazajövök.

* fél óra gondolkodás *
 2. Bullet for my Valentine - Tears Don't Fall
Egy tipikus "teleabakancsomavilággal" jellegű metal szám, ha a szövegét nézem. Ezt is szoktam hallgatni írás közben kábé mindig   és közben gyászolom, hogy az ő koncertjükre nem tudom elmenni :'(. Nagyon szép, és nagyon jellemző rám, meg az életfilozófiámra :))

1. Bring me the Horizon - Follow You
Nem hallgatom őket sok ideje. A barátnőm ajánlotta, még kábé áprilisban asszem akkor, mert akkor került tervbe a VOLT és a Sziget és azonnal rákattantam. olyan a tolltartóm is :3  Most pedig akkora hatalmas szerencsém volt, hogy élőben is láthatom őket, a Sziget fesztiválon. Erre készülök a VOLT óta, aztán július végén apum behülyített, hogy mégse visz el hozzájuk, felettem meg beborult az ég, eh, még szomorúbb voltam mint nyáron szoktam általában. Ma pedig elmentünk apummal, elvileg kajálni, erre átmegyünk a város másik végére, mondom "mibajod???", erre apum: "Jó, nem szívatlak tovább." És a kezembe nyom egy jegyet a BMTH koncert napjára. Nem tudom mikor visítottam utoljára ekkorát.
A számról: Ez sem az év legvidámabb száma, de ez az egyik legnagyobb kedvencem tőlük. Nagyon szép dallama van *-*

Ennyi lenne, holnap nem tudom tudok-e lenni, mert egész délután kinn leszek, de igyekszem *-* Sziasztok,
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése