Címkék

2016. augusztus 14., vasárnap

Back To School Booktag

Sziasztok!
Ma végülis sikerült feltámolyognom a Bloggerre, de élőhulla vagyok, mert ma meg tegnap alig voltam nyugton, és csak most jutott eszembe. Eközben RexFan  , az Egy Rex-Rajongó Blogjának bloggere kihívott egy booktagre, ami újdonság a blogon, de nem ez lesz az utolsó.
Én közben teljesen be vagyok pörögve, hogy újra jön a suli, mert rég nem láttam a barátaimat, és hiányoznak, arról nem is beszélve, hogy rögtön az első héten el is tűnünk Erdélybe, ahol rég nem jártam, és osztállyal még sose, szóval izgulok.

Mostanában a csapból is a suli folyik, szerzem be magamnak  az őszi cuccokat, a héten megrendelem a sulitatyóm és a tolltartóm, meg hasonlók. Akartam is Back to School posztot a blogra, de gőzöm nem volt hol kezdjem, úgyhogy maradok a könyveknél :D
Lássuk a taget..
1. Melyik az a könyv, amit minden sulikezdés előtt újraolvasol?
A Twilight, 9 éves korom óta minden augusztusban elolvasom, de ha nem is pont ezt a kötetet, akkor a sorozat valamelyik részét mindenképpen :) . Ha valaki nem tudná, örök kedvencem, kövezzetek meg, de én akkor is szeretem *-*
2. Minden kötelezőt elolvastál?
Az a helyzet velem és a kötelezőkkel idén, hogy az egyiket már olvastam újraolvasni meg ráér, egyet már kiolvastam júniusban, a harmadikat meg még nem, de azt eleve el akartam olvasni, szóóval, nem, még egyet nem olvastam el.
3. Félsz, hogy szeptembertől kevesebbet tudsz olvasni?
Ennél kevesebbet biztos nem fogok. Nyáron sose tudok olvasni, mindig valami közbejön, suliban meg gyakran végigolvasok teljes órákat, szóval emiatt nem kell aggódnom. A blogolás miatt annál jobban, mert a különórák miatt általában 8-ra vagy kilencre érek haza.
4. Melyik ősszel megjelenő könyvet várod a legjobban?
Az Asylum-sorozat második részét a Maxim kiadó őszre ígérte, úgyhogy azt *-*
5. Mutass egy könyvborítót, ami az őszre/sulira emlékeztet!
Ha a sulikezdést ugyan szeretem is, arról nem jut eszembe borító. Az őszt mint évszakot ki nem állhatom. Ködös, sáros, párás, esős...fujj. A Szerethetetlen borítója jut eszembe róla, mert azon is köd van, és alighanem esik is.

6. Mennyire vigyázol a tankönyvekre?
Úgy vagyok vele, hogy tankönyvnek - főleg egy tanulni nem szerető tankönyvének lenni én szeretek tanulni, de kérdés, hogy mit - lenni a legrosszabb dolog lehet a világon. Gondoljatok bele! Odaadnak valakinek, aki viszont utál téged - főleg ha matekkönyv vagy valami hasonló vagy - vele éled le az egész életed, aztán mész a pincébe, padlásra, vagy valahova más eldugott helyre.
Ezeknek a könyveknek megtisztelés, amit én művelek velük alkotok belőlük: így lesz egy könyből a lelkem ismerője: rajzok, idézetek, dalszövegek, és hasonlók lepik el, amik nekem is, és neki is megszinesíti a hétköznapokat.
Tehát ha tanári/szülői szemmel nézzük, rohadtul nem vigyázok rájuk.

7. Melyik nyári olvasmányodról írsz majd irodalomórán?
Ha idén is lesz könyvajánlósdi, akkor egyértelműen a Leányrablás Budapestenről

+1 Kiket hívsz ki?
Gothic Fleurt, a Goodbye Agony blog bloggerináját, és Virágot, a Never Let Me Go blog szerkesztőjét ^^

Ennyi is ez a poszt de még lesz ma, sziasztok!
Alice

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése