Címkék

2016. augusztus 18., csütörtök

12 napos blogger kihívás 11.

Hello!
Na, ez már az utolsó előtti rész. De ezen az biztos, hogy rengeteget fogok szívni, ugyanis ez az egyik leghülyébb feladat ebben a tagben. A mai feladat: Valamilyen voltam, de már nem vagyok az Vagyis, hogyan sikerült megváltoznod, vagy ha még nem sikerült, mit teszel, hogy sikerüljön? Van kétféle ötletem, egyik még nagyon régi énemről, egyik meg csak két-három-négy-öt évvel ezelőttiről, gőzöm nincs :D. Ezzel csak annyi aprócska probléma van, hogy egyikből sem tudok egy épkézláb posztot összehozni, szóval nézzétek el nekem, hogy ez most ilyen kis nyomika lesz xD
am so stupid Funny Pictures Quotes Memes Jokes

 
Végül amellett döntöttem, hogy a régivel próbálok kezdeni valamit. Nem nagyon kiröhögni úgyis ki fogtok xD
Szóóval, még alsóban hű, de régen volt :D az a tipikus jó tanuló hülyegyerek voltam, mivel anyumék mindig azt mondták az a jó, az a normális, satöbbi.  Kifejezetten illik rám ez a feljebbi kép, mindig, mikor ez eszembe jut, legszívesebben főbelőném magam. Na, ez szerencsére csak 9 éves koromig tartott. Onnantól kicsit elgurult a pirulám a világtól, és átmentem emoba, onnan pedig 11 évesen gótba, és itt is maradtam. Anyumék persze pont semennyire nem díjazták ezt, de megesik. :D
Na, gyerekek. Ezt az öt mondatot 3 óra alatt sikerült kiszenvednem magamból. Becsüljétek meg.
Ennyi ez a kis minipost, holnap jövök a tag uccsó részével ^^
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése