Címkék

2016. augusztus 6., szombat

12 napos blogger kihívás #1

Sziasztok!
Ez lesz az első "challenge" vagy "tag" poszt a blogon, de elég sokra ki lettem hívva, szóval mostanában lesz még egy pár (alighanem egy még ma lesz). Első napi feladat:
- Miért blogolsz? + 5 tény magadról
Jó, kezdjük az elsővel: Blogolni még kábé 8 évesen kezdtem, a Freeblog.hu-n, ami ugyebár később összeomlott, és a blogomnak is annyi volt. Aztán még egyszer nekifutottam, még ennek a blognak az egyik "elődjével", amelyikből összevonva lett ez egy könyves, zenés, mindenes blog. És azért kezdtem el blogolni *dobpergéééés*...mert unatkoztam. Igazából semmi konkrét szándékom nem volt, csak volt egy random ötletem, és elkezdtem.
5 tény rólam
-Rocker vagyok
-Szeretek olvasni, és filmet nézni, horror, disztópia és fantasy műfajokban :D
-Imádom a feketét <3
-Nagyon szeretek rajzolni
-A kedvenc bandám a Skillet
Ennyi lenne ez a mini-poszt, remélem tetszett, holnap jövök a következő feladatommal :D
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése