Címkék

2016. augusztus 11., csütörtök

12. napos Blogger kihívás 6.

Sziasztok!
Meghoztam ezt is, a feladatom pedig az lesz, hogy írjak le dolgokat, amik halálra idegesítenek. Nincs olyan dolog túl sok, ami engem mindig, mindenképpen idegesít, mert ugye nem minden ki mondja, meg ilyesmi. De van pár ami mindig mindenkitől idegesítő - és ezek jönnek most.
1. Stílusügyi problémák
Ugyebár rocker-gót keverék vagyok. De ezzel ugye nem mindenki van megbékélve, főleg a felnőttek közül nem is kevesen - az idős hölgyekről meg nem is áll szándékomban külön beszélni, mindenki tudja, mire gondolok, de nem akarok általánosítani.
Egyrészt ugye a klasszikus beszólások, amiket ez a videó kitűnően prezentál: https://www.youtube.com/watch?v=AnFUXcLjqCA
 Ehhez nincs mit fűznöm. Annyira én :D a csaj kommentárjain pedig besírtam :'D "Honey, if anyone knows, when Halooween is..Its me" :D
Csak a beszólásokhoz még hozzátennék néhány velem megesett aranyköpést:
- Ha folyton feketébe jársz, azt fogják hinni, mindig ugyanaz van rajtad
Ehhez nem fűznék semmit *mosolygósgyilkos fejjel áll, egy késsel a kezében*
- Nem fogsz jobban tetszeni a pasiknak, ha átmész emósba már itt gurult a pirulám... és menőbb sem leszel tőle.
Tudom. És nem érdekel. Nem azért csinálom ezt, hogy menőbb legyek, sem azért, hogy pasikat szedjek fel. És. Nem. Vagyok. Emo.
Meg ami még idegesít ezzel kapcsolatban: Drágaszágaim: A gót és az emo kib@szottul. Nem. Ugyanaz. És kifejezetten allergiás vagyok rá, ha valaki összekeveri .
2. A telóm, olyan mint a naplóm. Aki belenéz azt leütöm.
Miért, emberek, MIÉRT? Mi olyan érdekes rajta?? Ne. Kérlek. Ne tegyétek ez velem! Ennél jobban kábé semmit sem utálok. Főleg ha levelezem, vagy emailt írok, vagy bármi személyes dolgot csinálok.
Ennél meg már csak azt szeretem jobban amikor valaki halálosan megsértődik azon, ami a képernyőn van. Egyszer utaztam békésen a buszon erre egy néni - ismét nem akarok általánosítani, de ez maradandó nyomot hagyott bennem - leül mellém. Éppen zenét akarok bekapcsolni, előveszem a telóm, erre belemered a képernyőmre. Nekem pedig Andy Biersack volt a háttérképem - most is ő *-* - a nő meg felhúzta magát, vörös fejjel felállt és elvonult a busz másik felébe. Én meg nézem....oké, én kérek elnézést, hogy belekukkolt az én személyes dolgaimba.
3. Rajz, rajz, rajz. Hagyjatoook.
-Nem mutatom meg senkinek. Pláne nem, mikor még félkész.
-Nem érdekel senki véleménye, oltogatni könnyű, csinálni nem annyira.
-Nem rajzolok le senkit.

Igazából ennyi is lenne a poszt, remélem tetszett, és páran magukra ismertek, sziasztok!
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése