Címkék

2016. augusztus 9., kedd

12 napos blogger kihívás 4.

Hello!
Természetesen a Rudnay-ról nem sikerült hozzak ma egyelőre értékelést, de ami késik nem múlik, bízom benne, hogy még ma sikerül (már készül :)) Sszóval, megint tag, és ez a feladat: Ossz meg 4 random képet a napodról vagy többet xd- avagy csinálj egész nap képeket arról, mit csinálasz, mit olvasol, mit eszel, stb. majd nap végén posztold némi képleírással!:)
Ma nagyjából pont semmit se csináltam, ami különösebben érdekes lenne, de essünk neki
Reggel ugye felkeltem. Utána ezt a kis drágasátot olvastam, amivel szánalmasan lassan haladok, pedig könyvtári :P
A következő, amit dokkumentáltam, az az, hogy elmentem a könyvtárba, és meghosszabítottam pár könyvet és kicsit se néztek hülyének amiért a könyvtárat fotózgatom

...És kivettem ezt a szépséget:
Marie Lu - Prodigy, amit sikerült fejjel lefelé lefotózni...Ne is kérdezzétek :P
 
Mikor hazaértem firkálgattam egy kicsit. Maga a rajz, egy random mangalány, és igazából annyi célom volt vele, hogy kirajzoljam magamból, hogy mennyire elegem kezd lenni a nyárból -.-
 
Ez a poszt most ennyi, elég kis nyomi lett, remélem azért tetszik, sziasztok!
Alice


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése