Címkék

2016. augusztus 7., vasárnap

TOP 10 szomorú dal

Sziasztok!

Eleve akartam csinálni ezt a posztot, mert régen volt egy még az eredeti blogon, de az annyira eltért a mostani ízlésemtől, hogy inkább töröltem, hogy majd újracsinálom. De most viszont mindenképpen meg fogom csinálni mert kell egy kihíváshoz :D. Ez sokkal könnyebb lesz, mint a következő - TOP 10 vidám dal - lista, mert mostanában elég sűrűn hallgatok szomorú zenét, meg nem is vagyok túl vidám, tehát ennek a posztnak az elkészítése nem lesz túl nehéz
A végéről kezdek, a legjobb felé haladva.

10. Christina Perri - Human
Ezt a dalt mindig a Still Alice című könyvvel kötöm össze, mert mikor azt olvastam, eszméletlenül sokat hallgattam, és a szövege is nagyon passzol a könyvre
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r5yaoMjaAmE

A Human borítója

9. Lykke Li - Possibility
Egy Twilight-rajongónak sem kell magyaráznom, honnan ismerem a számot:A New Moonban míg Bella hasonlóan kataton állapotban van, mint én mostanában, addig ez a szám meg. 9 éves korom óta mindig ezt hallgatom, amikor nem akarok mást csinálni, mint sírni, sírni...
Youtube link + Lyrics + magyar fordítás: https://www.youtube.com/watch?v=fZ0FHjoxAfw&feature=player_embedded

Bella Swan, New Moon, Possibility



8. Indila - S.O.S
Ötödikes voltam, még bőven benne az akkori enyhe depressziómban, mikor az egyik osztálytársam megmutatta ezt. Franciául tanulok, a szöveg lényeges részét akkor is értettem, és rögtön a szívemhez nőtt a dal gyakran hamarabb szeretem meg egy dal szövegét mint dallamát
https://www.youtube.com/watch?v=m65jhGwtWrg&feature=player_embedded
 

Egyik kedvenc jelenetem az S.O.S kilpből.

7. Evanescence - Bring Me To Life
Tökvéletlenül ismertem meg. Azelőtt csak a My Immortalt később még hallani fogtok róla hallottam tőlük, és nem is tudtam hogy ez az ő számuk - a rádióban egyszer már hallottam azelőtt.
Azonnal kedvenc lett, azóta is sokat hallgatom, és ha nem is vagyok akkora fangirljük, mint a Skilletnek, vagy a 3DG-nek, de szeretem ezt a bandát is
https://www.youtube.com/watch?v=FSPU0b7fua8&feature=player_embedded

Bring me to life clip részlet
 

6. Evanescence - My Immortal
Ezt már korábban említettem, és mint az S.O.S-nek, ennek is a szövegébe szerettem bele hamarabb meg a klipjébe <3
https://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo&feature=player_embedded
na, innentől leszek bajban a sorrenddel....
My Immortal


5. Skillet - Everything Goes Black
Na, visszajött a főfavoritom a képbe. Ezt a számot általában akkor hallgatom, amikor frissen akkor váltam el Tőle, és tudom, hogy nem láthatom egy jó darabig. Imádom benne Jen részeit, egyszerűen gyönyörű hangja van a lánynak Ő a példaképem ^^,   és azoknak a részeknek a szövege áll a legközelebb hozzám. Megjegyezném zárójelben, hogy ezt a dalt én fordítottam le kábé elsőnek magyarra, és azóta is nagyon büszke vagyok rá, hiszen önjelölt angolos vagyok, soha nem tanított senki, és mégis egész jól megy ^^
https://www.youtube.com/watch?v=gC9RXqfRKgw&feature=player_embedded


Everything goes Black, Salvation, Hard to Find, Circus for a Psycho, Not Gonna Die illusztrációk


4. Bring Me The Horizon - Deathbeds
Az egyik legdepisebb szám, amit ismerek. Bárhogy lehet értelmezni a szöveget: lehet, hogy meghalt a szerelme a dalban szereplőnek, vagy elhagyta, akárhogy is, én mindig elsírom magam. Egy olyan két hete rengetegsokat hallgattam, és most sem áll távol a lelkivilágomtól. Hm...Asszem be is kapcsolom :D. Egy fanmade music videót teszek be linknek, mert imádom *-*
https://youtu.be/YqVuP5mEbX8

Deathbeds lyrics részlet *-*


Fél óra gondolkodás után....
3.  Three Days Grace - Pain
A 3DG, oooh. A második kedvenc bandám holtversenyben minimum öt másikkal, de ez nálam ilyen xD *-* Nagyon szeretem a dalaikat, főleg akkor jönnek jól, amikor már nem tudom hova tenni magam, és még a Lucy szövege sem elég depis. Ezeknek nem kifejezetten depis a szövege, de van bennük valami, amitől valamivel jobban érzem magam. Ilyen a Pain is, ami az első számom volt tőlük.
https://www.youtube.com/watch?v=Ud4HuAzHEUc
Pain refrén


2. Skillet - Would it Matter.
Ezt a számot rólam írták. De legalábbis az én érzéseimnek tökéletesen megfelelőre. Imádom, minden szava tökéletesen megegyezik az én jól megszokott depis gondolataimmal. Ha szomorú vagyok, az esetek 89 azért sem kilencven, mert én megtehetem xD százalékában  ezt hallgatom. A dallama pont olyan, hogy nem leszek tőle még szomorúbb, de nem is egy szomorú ember számára elviselhetetlenül vidám
https://youtu.be/82hLvgGuDu8
Would it matter részlet


És az ELSŐ...
1. Skillet - Lucy
Hihetetlenül megérint ez a szám,egészen különleges, a Skillettől nagyon szokatlan szövege van. Ment a találgatás, hogy miől szól, egyesek szerint elhunyt barátról, mások szerint halva született gyermekről. Nemrég találtam egy oldalt, ami megírta, mit nyilatkozott erről a számról John egy koncerten, mielőtt előadták volna. Itt a link, ha valaki nem tud angolul, lefordítom neki komiba: http://www.natecarlson.com/2010/11/22/the-meaning-behind-the-song-lucy-by-skillet/
Mióta ezt tudom, rendszeresen bekönnyezek, mikor meghallgatom. Mindig meg akar szakadni tőle a szívem. Szóval, ahogy a szerkesztő is mondta, kis Lucy, egyszer még látni fogod a szüleidet! Itt élsz, mindannyiunk szívében akik nagyon szeretik ezt a dalt! ééés igen, megint bekönnyeztem :'(
https://youtu.be/5Y7ihZ1oss4
Lucy refrénje :'(

Nem ez volt az eddigi életem legvidámabb posztja, de remélem, van akinek segítek kicsit :) Jó zenehallgatást!
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése